APA 6th Edition
Rajić, D., Šegedin, D. i Čurković Kalebić, S. (2011). An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), 237-253. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540
MLA 8th Edition
Rajić, Dragana, et al. “An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 4, 2011, str. 237-253. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540. Citirano 05.06.2023.
Chicago 17th Edition
Rajić, Dragana, Danijela Šegedin i Sanja Čurković Kalebić. “An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 4 (2011): 237-253. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540
Harvard
Rajić, D., Šegedin, D., i Čurković Kalebić, S. (2011). ‘An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), str. 237-253. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540 (Datum pristupa: 05.06.2023.)
Vancouver
Rajić D, Šegedin D, Čurković Kalebić S. An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2011 [pristupljeno 05.06.2023.];(4):237-253. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540
IEEE
D. Rajić, D. Šegedin i S. Čurković Kalebić, “An Insight into the Language Learning Styles of Croatian Elementary School EFL Learners”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 4, str. 237-253, 2011. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1540. [Citirano: 05.06.2023.]
Sažetak:
Ovaj rad obrađuje stilove učenja jezika prisutne kod hrvatskih učenika engleskoga jezika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u omiljene stilove učenja grupe osnovnoškolaca te ispitati utječu li spol i uspjeh učenika na njihove omiljene stilove učenja. Upitnik korišten u ovom istraživanju je Learning Style Survey for Young Learners Cohena i Oxfordove (2001) koji ispituje 5 dimenzija i 11 vrsta stilova učenja. Zaključeno je da su omiljeni stilovi učenika neovisni, zatvoreni, globalni i auditivni stil te da postoje značajne razlike u nekim dimenzijama stilova učenja, ovisno o uspjehu i spolu učenika.
Ključne riječi:
stilovi učenja stranoga jezika; dimenzije stilova učenja; učenici osnovnoškolske dobi