APA 6th Edition
Primorac, A. i Balint-Feudvarski, I. (2011). Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia”. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), 221-235. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535
MLA 8th Edition
Primorac, Antonija i Ivana Balint-Feudvarski. “Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia”.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 4, 2011, str. 221-235. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535. Citirano 06.06.2023.
Chicago 17th Edition
Primorac, Antonija i Ivana Balint-Feudvarski. “Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia”.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 4 (2011): 221-235. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535
Harvard
Primorac, A., i Balint-Feudvarski, I. (2011). ‘Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia”’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), str. 221-235. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535 (Datum pristupa: 06.06.2023.)
Vancouver
Primorac A, Balint-Feudvarski I. Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia”. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2011 [pristupljeno 06.06.2023.];(4):221-235. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535
IEEE
A. Primorac i I. Balint-Feudvarski, “Gender Subversion and Victoriana in A. S. Byatt’s “Morpho Eugenia””, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 4, str. 221-235, 2011. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1535. [Citirano: 06.06.2023.]
Sažetak:
Rad istražuje koncept viktorijane i njegov odnos prema „viktorijanskim” elementima prikazanim u noveli A. S. Byatt „Morpho Eugenia” iz zbirke Angels and Insects (1992). Rad analizira različite narativne strategije koje Byatt koristi kako bi svoj tekst učinila „viktorijanskim” te otkriva, istražuje i opisuje one aspekte viktorijane u „Morpho Eugeniji” koji se odnose na rodne uloge i veze njezinih središnjih likova: Williama Adamsona, Eugenije Alabaster i Matty Crompton. Teza se temelji na pretpostavci da je Byatt upotrijebila lik Adamsona kako bi čitatelj/ic/e naizmjence otuđila od teksta i privukla tekstu zamjenjujući rodne uloge i iznevjerujući naša očekivanja od „viktorijanske” novele. Birajući Matty, „ženu novog kova/doba” umjesto Eugenije, „žene starog kova/doba”, lik Adamsona potvrđuje i promiče progresivne svjetonazore, ostavljajući iza sebe stari svijet i njegovu logiku zajedno s čitateljskim predrasudama o viktorijanskom razdoblju.