APA 6th Edition
Mazzieri-Sanković, G. i Peršić, I. (2017). ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (10), 73-82. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617
MLA 8th Edition
Mazzieri-Sanković, Gianna i Iva Peršić. “ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 10, 2017, str. 73-82. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617. Citirano 06.06.2023.
Chicago 17th Edition
Mazzieri-Sanković, Gianna i Iva Peršić. “ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 10 (2017): 73-82. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617
Harvard
Mazzieri-Sanković, G., i Peršić, I. (2017). ‘ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (10), str. 73-82. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617 (Datum pristupa: 06.06.2023.)
Vancouver
Mazzieri-Sanković G, Peršić I. ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2017 [pristupljeno06.06.2023.];(10):73-82. Dostupno na:https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617
IEEE
G. Mazzieri-Sanković i I. Peršić, “ANALIZA UDŽBENIKA TALIJANSKOGA KAO MATERINSKOG JEZIKA U UPORABI U ŠKOLAMA TALIJANSKE NACIONALNE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 10, str. 73-82, 2017. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=617. [Citirano:06.06.2023.]
Sažetak:
Ovaj rad predstavlja prvi dio istraživanja koje se provodi na udžbenicima talijanskoga kao materinskog jezika u uporabi u školama talijanske nacionalne manjine u Hrvatskoj. Budući da je riječ o području koje je dosad malo (ili nimalo) istraženo, nužno je bolje shvatiti pojmove, strukturu i sadržaje koji se učenicima manjinskih škola nude udžbenicima. Analizirano je sadržajno te formalno oblikovanje tekstova i zadataka, njihova usklađenost sa smjernicama koje je Vijeće Europe iznijelo u Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ), njihova suvremenost, odnosno primjenjivost u praksi. Cilj promišljanja o dobivenim rezultatima jest upućivanje na pozitivne karakteristike udžbenika koji su trenutačno u primjeni, ali i na one koje bi eventualno trebalo poboljšati kako bi se olakšao i pospješio sam proces učenja, tj. kako bi se u konačnici došlo do što boljih rezultata u jezičnoj kompetenciji učenika.
Ključne riječi:
talijanski jezik; udžbenici; talijanska nacionalna manjima