APA 6th Edition
Bubić, A. i Hren, D. (2011). Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), 291-312. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556
MLA 8th Edition
Bubić, Andreja i Darko Hren. “Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 4, 2011, str. 291-312. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556. Citirano 06.06.2023.
Chicago 17th Edition
Bubić, Andreja i Darko Hren. “Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 4 (2011): 291-312. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556
Harvard
Bubić, A., i Hren, D. (2011). ‘Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), str. 291-312. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556 (Datum pristupa: 06.06.2023.)
Vancouver
Bubić A, Hren D. Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2011 [pristupljeno 06.06.2023.];(4):291-312. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556
IEEE
A. Bubić i D. Hren, “Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 4, str. 291-312, 2011. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1556. [Citirano: 06.06.2023.]
Sažetak:
Centar za unaprjeđenje kvalitete Sveučilišta u Splitu organizirao je istraživanje u kojemu su nastavnici pojedinih sastavnica Sveučilišta popunjavali online-upitnik i pružili osobni osvrt na dosadašnje iskustvo sa studentskom evaluacijom nastave. Nastavnici su u upitniku odgovarali na tri skupine pitanja: pitanja o studentima, kvaliteti nastavnika te kvaliteti same nastave. Od ukupno 1833 nastavnika Sveučilišta, upitnik je ispunilo njih 402, odn. 22%. Dobiveni rezultati pokazuju kako nastavnici većinu pitanja unutar studentskih anketa smatraju korisnima, a polovica njih navodi da dobivene povratne informacije zaista utječu na ponašanje nastavnika. Od nastavnika koji prepoznaju utjecaj ankete, njih 76% navodi da je on pozitivan, najčešće u smislu da se studentski odgovori koriste u svrhu poboljšanja kvalitete nastave, dok ih 14% smatra da je taj utjecaj negativan, najčešće u smislu smanjivanja kriterija. Međutim, treba spomenuti i kako ukupno 18% nastavnika smatra ankete neinformativnima. Općenito, dobiveni rezultati su u skladu s dosadašnjim svjetskim iskustvima vezanim uz korištenje ove metode procjene učinkovitosti nastavnika te ukazuju na potrebu za povećanjem znanja i svijesti o ovoj metodi kao i eventualnoj reviziji i poboljšanju same ankete u budućnosti.
Ključne riječi:
anketa; evaluacija; nastava; nastavnici; studenti; studentske procjene; Sveučilište u Splitu; učinkovitosti nastavnika