APA 6th Edition
Bralić, S. (2011). Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), 171-183. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520
MLA 8th Edition
Bralić, Snježana. “Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 4, 2011, str. 171-183. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520. Citirano 29.11.2023.
Chicago 17th Edition
Bralić, Snježana. “Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 4 (2011): 171-183. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520
Harvard
Bralić, S. (2011). ‘Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), str. 171-183. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520 (Datum pristupa: 29.11.2023.)
Vancouver
Bralić S. Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2011 [pristupljeno 29.11.2023.];(4):171-183. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520
IEEE
S. Bralić, “Sulla motivazione e sulla grammatica dei modi di dire in Italiano”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 4, str. 171-183, 2011. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1520. [Citirano: 29.11.2023.]
Sažetak:
U suvremeno doba jezično se obogaćivanje odvija na dva kolosijeka: s jedne strane zahvaljujući posuđenicama i nomenklaturama koje preslikavaju razvoj ljudskog društva, s druge strane unutarnjim zalihama samog jezika. Frazeologija čija je uloga da na osjećajan način izrazi doživljaj govornika spram stvarnosti koja ih okružuje,
pridonosi boljem shvaćanju i tumačenju ideja i mišljenja neke jezične zajednice. Ovaj rad nastoji prikazati fenomen motivacije u frazemima te njihovo značenje koje je usko povezano s pojmom takozvane “unutarnje forme”. Pokušalo se istaknuti važnost retoričkih figura koje su motivacija mnogih frazema te važnost strukture frazema, a
koja je uvjetovana i činjenicom da frazeologija pripada govornom jeziku. Potrebno je ukazati na činjenicu da sva sredstva kojima jedan jezik raspolaže kako bi komunikaciju učinio izražajnijom, u frazeologiji postaju građa u tvorbi novih jezičnih znakova.
Ključne riječi:
retoričke figure u frazemima; idiomatska frazeologija; motivacija frazema; novi jezični znakovi; simbolizam frazema; struktura frazema