APA 6th Edition
Alujević Jukić, M. i Bjelobrk, M. (2011). Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), 77-93. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414
MLA 8th Edition
Alujević Jukić, Marijana i Marija Bjelobrk. “Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 4, 2011, str. 77-93. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414. Citirano 23.04.2024.
Chicago 17th Edition
Alujević Jukić, Marijana i Marija Bjelobrk. “Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 4 (2011): 77-93. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414
Harvard
Alujević Jukić, M., i Bjelobrk, M. (2011). ‘Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (4), str. 77-93. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414 (Datum pristupa: 23.04.2024.)
Vancouver
Alujević Jukić M, Bjelobrk M. Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2011 [pristupljeno 23.04.2024.];(4):77-93. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414
IEEE
M. Alujević Jukić i M. Bjelobrk, “Materiali autentici nell’insegnamento dell’Italiano come lingua straniera ai croatofoni”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 4, str. 77-93, 2011. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1414. [Citirano: 23.04.2024.]
Sažetak:
Rad istražuje upotrebu autentičnih materijala u nastavi talijanskoga kao stranoga jezika na uzorku jedne srednje, jedne osnovne škole i jedne privatne škole u Splitu. Kao instrument korišten je upitnik sastavljen od 17 pitanja višestrukog izbora, kreiran isključivo za potrebe ovoga istraživanja, a dobiveni podaci obrađeni su korištenjem statističkog programa SPSS. Cilj istraživanja je ispitati stav 158 ispitanika – učenika triju škola – prema količini i učestalosti upotrebe, kao i prema repertoaru i kvaliteti autentičnih materijala korištenih od strane nastavnika. Svrha je i steći uvid u procjenu
učenika o korisnosti pojedinih oblika tih materijala te odrediti one koje učenici smatraju najzanimljivijim i najdjelotvornijim. Spoznaje do kojih se došlo ispitivanjem mogu pridonijeti osvješćivanju nastavnog kadra o potrebama i preferencijama različitih profila i uzrasta učenika kako bi se, u skladu s time, pristupilo prilagođenom i redovitom uvršćivanju autentičnih materijala u nastavu talijanskoga kao stranoga jezika.
Ključne riječi:
nastava; talijanski kao stani jezik; autentični materijali