APA 6th Edition
Buljubašić, E. (2012). Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (5), 129-145. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259
MLA 8th Edition
Buljubašić, Eni. “Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 5, 2012, str. 129-145. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259. Citirano 29.03.2024.
Chicago 17th Edition
Buljubašić, Eni. “Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 5 (2012): 129-145. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259
Harvard
Buljubašić, E. (2012). ‘Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (5), str. 129-145. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259 (Datum pristupa: 29.03.2024.)
Vancouver
Buljubašić E. Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2012 [pristupljeno 29.03.2024.];(5):129-145. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259
IEEE
E. Buljubašić, “Popeljuha Zavaljuha: stilistička interpretacija narodne bajke”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 5, str. 129-145, 2012. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1259. [Citirano: 29.03.2024.]
Sažetak:
U radu je dana stilistička interpretacija jedne od „lokalnih Pepeljuga“:
sjevernočakavske narodne bajke Popeljuha Zavaljuha prvi put objavljene 1876. godine. Stilistička analiza teksta narodne bajke, zapisane sredinom devetnaestog stoljeća, zahtijeva složen metodološki postupak, pri čemu se u analizu uključuju čimbenici kao što su specifičnosti žanra narodne bajke, vernakularnost, dijakronijski
odmak suvremenog čitatelja u odnosu na jezik teksta, kontekst stvaranja, implicitne postavke stilističke analize, ali i potreba za osviještenošću suvremene/ih perspektive/a interpretacije, odnosno za interdisciplinarnim preispitivanjem prethodnih točaka. U odnosu na shvaćanja ženskog subjekta, naslijeđena iz feminističke kritike, autorica istom informira stilističku analizu spomenute bajke pri čemu se razmatraju i međuodnosi granica žanra bajke i postavljene metodologije.