APA 6th Edition
Krnić, M. i Lučić, M. (2016). Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), 150-165. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142
MLA 8th Edition
Krnić, Marijo i Mia Lučić. “Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 6-7, 2016, str. 150-165. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142. Citirano 20.04.2024.
Chicago 17th Edition
Krnić, Marijo i Mia Lučić. “Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 6-7 (2016): 150-165. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142
Harvard
Krnić, M., i Lučić, M. (2016). ‘Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), str. 150-165. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142 (Datum pristupa: 20.04.2024.)
Vancouver
Krnić M, Lučić M. Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.04.2024.];(6-7):150-165. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142
IEEE
M. Krnić i M. Lučić, “Dječji operni zbor u funkciji glazbeno-estetskog odgoja djeteta”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 6-7, str. 150-165, 2016. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1142. [Citirano: 20.04.2024.]
Sažetak:
Opera je kompleksno glazbeno-scensko djelo koje objedinjuje glazbenu, likovnu i plesnu umjetnost te književnost. U radu s e analizira dvojaka (interna i eksterna) uloga dječjeg opernog zbora u glazbeno-estetskom odgoju djeteta. Autori analiziraju ulogu dječjeg zbora u operama romantizma (Georges Bizet: Carmen, Giacomo Puccini: Tosca i La Bohème, Giuseppe Verdi: Otello) i to s dvaju aspekata. U prvom od njih analizirane su glazbeno-izražajne sastavnice dionice dječjeg zbora (sastav zbora, raspon tonova, mjera, dinamika, tempo i karakter), dok se drugi aspekt analize odnosi na mogućnost realizacije materijalnih, funkcionalnih i odgojnih zadataka glazbene nastave upoznavanjem i/ili sudjelovanjem u radu dječjeg opernog zbora. Autori sugeriraju nastavak istraživanja navedene problematike u opernim djelima ostalih glazbeno-stilskih razdoblja.
Ključne riječi:
dječji zbor; opera; glazbena nastava; zadatci nastave glazbe