C. S. LEWIS O MAŠTI: UTJECAJ OWENA BARFIELDA I G. K. CHESTERTONA

Review paper Ema Botica, https://orcid.org/0009-0009-3267-2761; Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet pp. 173-192 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.10 DOWNLOAD FULL ARTICLE Abstract: C. S. Lewis (29. studenoga 1898. – 22. studenoga 1963.) poznat je po svojemu književnom, znanstvenom i apologetskom radu. Većina njegova književnoga stvaralaštva nastala je nakon njegova obraćenja, čime je došlo do promjene Saznaj više

IDEAL PRAVEDNOSTI MARKA TULIJA CICERONA

Review paper Marija Barić Đurđević, https://orcid.org/0009-0000-0404-2345; Sveučilište u Splitu, Studij Hotelijerstvo i gastronomija pp. 155-172 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.9 DOWNLOAD FULL ARTICLE Abstract: Okosnica je ovoga članka pojam pravednosti u filozofiji Marka Tulija Cicerona. Iako ga razmatra i u drugim djelima, najsustavnije ga razlaže u trećoj knjizi djela De re publica. Pisano je Saznaj više

SLOVAKIAN FEMALE COMPOSERS AND ROCK INSTRUMENTALISTS: THEIR STATUS, SUCCESS AND PERSPECTIVES

Preliminary communication Yvetta Kajanová, https://orcid.org/0000-0002-4356-1129; Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta pp. 137-153 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.8 DOWNLOAD FULL ARTICLE Abstract: The paper discusses gender issues and the reception of female musicians in Slovakia. Using historical analysis, the author examines the establishment of, and behaviour towards, females in various genres from classical to Saznaj više

STRAH NA NASTAVI NJEMAČKOGA KAO STRANOGA JEZIKA

Preliminary communication Andrea Sjauš, https://orcid.org/0000-0002-4342-0481; Die Münchener Kindl Kinderkrippen und Kindergarten GmbH Nikolina Miletić, https://orcid.org/0000-0002-2316-6797; Sveučilište u Zadru, Odjel za germanistiku pp. 119-136 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.7 DOWNLOAD FULL ARTICLE Abstract: Emocije su neizbježan dio svakoga ljudskog iskustva. One su važne za našu psihofizičku dobrobit te utječu na vještine poput percepcije, izražavanja, razlučivanja Saznaj više

LEARNER STRATEGIES AND THE PERCEPTION OF CROSS-LINGUISTIC INTERACTION IN YOUNG L3 LEARNERS: AN EMPIRICAL STUDY IN PRIMARY SCHOOL FLT

Original scientific paper Ana Petravić, https://orcid.org/0000-0003-0975-9622; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet Ana Šenjug Krleža, https://orcid.org/0000-0003-4137-3682; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet Željka Knežević, https://orcid.org/0000-0002-1196-1363; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet pp. 99-118 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.6 DOWNLOAD FULL ARTICLE Abstract: Founded on psycholinguistic insights into the interaction between the language systems of multilinguals and the Saznaj više

INTERAKTIVNI METADISKURSNI OZNAČIVAČI U INOJEZIČNIM TEKSTOVIMA NA RAZINI B2

Original scientific paper Leonard Pon, https://orcid.org/0000-0002-2905-5828; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet Marija Petrić, https://orcid.org/0009-0000-3903-0168; OŠ Ivana Filipovića, Račinovci pp. 75-97 https://doi.org/10.38003/zrffs.16.5 PREUZMI ČLANAK Abstract: Diskursna je kompetencija odlučujuća komponenta u strukturi komunikacijske jezične kompetencije te uključuje sposobnost uspostavljanja kohezije i koherencije pri proizvodnji tekstova. Uz izricanje i Saznaj više