Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, Br. 6-7, 2016.
Prethodno priopćenje
Andreja Bubićorcid.org/0000-0002-9122-9809 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska Maja Ljubetić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
APA 6th Edition
Bubić, A. i Ljubetić, M. (2016). Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), 328-350. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201
MLA 8th Edition
Bubić, Andreja i Maja Ljubetić. “Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 6-7, 2016, str. 328-350. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201. Citirano 29.03.2024.
Chicago 17th Edition
Bubić, Andreja i Maja Ljubetić. “Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 6-7 (2016): 328-350. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201
Harvard
Bubić, A., i Ljubetić, M. (2016). ‘Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), str. 328-350. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201 (Datum pristupa: 29.03.2024.)
Vancouver
Bubić A, Ljubetić M. Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2016 [pristupljeno 29.03.2024.];(6-7):328-350. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201
IEEE
A. Bubić i M. Ljubetić, “Izgradnja kulture kvalitete na Filozofskom fakultetu i drugim institucijama visokog obrazovanja u Hrvatskoj: Dosadašnja iskustva i izazovi”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 6-7, str. 328-350, 2016. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1201. [Citirano: 29.03.2024.]
Sažetak:
Sustavi za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete u posljednjim desetljećima postali su neizostavan i važan dio rada svake obrazovne, pa tako i visokoškolske institucije u Europi i Hrvatskoj. Početak njihova razvoja obilježile su prije svega aktivnosti usmjerene procjeni kvalitete nastave i rada nastavnika, a zatim i one usmjerene vrednovanju i unaprjeđivanju ostalih aspekata rada tih institucija. Unatoč početnim uspjesima i stalnom razvoju, rezultati dobiveni u kratkom ispitivanju stavova nastavnika filozofskih i učiteljskih fakulteta o ovim sustavima upućuju na zaključak kako nastavnici u Hrvatskoj imaju relativno kritičke stavove o njima. Stoga će u budućnosti biti važno nastaviti njegovati kulturu kvalitete te stalno poboljšavati postojeće i razvijati nove načine vrednovanja, kao i unaprjeđivanja kvalitete različitih aspekata rada pojedinih fakulteta i sveučilišta. Pritom treba imati u vidu da se čudotvorni rezultati teško mogu očekivati bez stalnog preispitivanja svrhe i posljedica implementacije ovih sustava, kao i kritičkog osvrta na njegovo cjelokupno djelovanje.
Ključne riječi:
anketa; kultura kvalitete; nastavnici; studentske procjene učinkovitosti nastavnika; sustav za osiguravanje i unaprjeđenje kvalitete; visoko obrazovanje; vrednovanje