APA 6th Edition
Kostović-Vranješ, V., Bulić, M. i Novoselić, D. (2016). Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), 24-43. Preuzeto s https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101
MLA 8th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna, et al. “Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 6-7, 2016, str. 24-43. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101. Citirano 23.04.2024.
Chicago 17th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna, Mila Bulić i Daniela Novoselić. “Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 6-7 (2016): 24-43. https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101
Harvard
Kostović-Vranješ, V., Bulić, M., i Novoselić, D. (2016). ‘Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), str. 24-43. Preuzeto s: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101 (Datum pristupa: 23.04.2024.)
Vancouver
Kostović-Vranješ V, Bulić M, Novoselić D. Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2016 [pristupljeno 23.04.2024.];(6-7):24-43. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101
IEEE
V. Kostović-Vranješ, M. Bulić i D. Novoselić, “Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 6-7, str. 24-43, 2016. [Online]. Dostupno na: https://zbornik.ffst.unist.hr/?p=1101. [Citirano: 23.04.2024.]
Sažetak:
Profesionalni razvoj učitelja treba biti u samom središtu obrazovne politike svake države jer je njihova kompetentnost jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika. Stoga je izuzetno važno imati osposobljene učitelje za osmišljavanje raznovrsnih nastavnih scenarija i primjenu suvremenih tehnologija kojima bi omogućili učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za zdrav i održiv život u 21. stoljeću. Sa svrhom ustvrđivanja kako i u kolikoj su mjeri učitelji biologije osposobljeni za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija, a posebice e-učenja u sustavu Moodle u nastavnom procesu, izvršeno je pilot-istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni će rezultati o stanju u nastavi biologije poslužiti kao poticaj za kritičko promišljanje i preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja i profesionalnog usavršavanja učitelja praktičara biologije.
Ključne riječi:
e-učenje; inicijalno obrazovanje učitelja; Moodle; nastava biologije; profesionalno usavršavanje učitelja